poniedziałek, 17 października 2016

Zaproszenie na Halloween

Zapewne nie wszyscy uważają ten dzień, 
jednak tutaj gdzie mieszkam to jest normalne.
Dzieci mają wielką frajdę,
chodząc w przebraniach od domu do domu,
 i zbierając cukierki:)
Jakoś tak raz na dwa lata, organizujemy małe przyjecie z tej okazji.
W tym roku będzie skromnie, 
ale nie obędzie się bez dekoracji, jedzenia i zaproszenia
Oto co przyszykowałam dla Natalki koleżanki.
Zaproszenie w formie kościotrupa.
Wzór pobrany z tej strony.
Dopiero teraz zauważyłam, że u mnie ręce są na odwrót.
Szablon wydrukowałam na kleiłam na tekturkę.
Kończyny są ruchome, połączone za pomocą koralików.
Kopertę zrobiłam pod wymiar:)
Nakleiłam ścinki jakie mi pozostały po poprzednich projektach
i narysowałam pajęczynę z pająkiem.







Zaproszenie posyłam na wyzwanie #1  Halloween do BLOOMCRAFT






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



32 komentarze:

  1. Fajne takie zaproszenie z kościotrupem :) Też dałam się złapać na wyzwanie w BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne pozdrowienia zostawiam i dziekuje za cudowny relaks :)) Swietny blog i rewelacyjne prace <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły pomysł Tatianko. Jeśli mogę tak powiedzieć to kościotrup wygląda pięknie! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł i wykonanie. Oby zabawa była tak udana jak Twoje zaproszenie ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim zaproszeniem to chętnie wzięłabym udział w zabawie. Póki co dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie BloomCraft. Pomysł rewelacyjny!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł. Zaproszenie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne zaproszenie 😲 czad! Super ze udało ci się dołączyć do zabawy w wyzwaniu BloomCraft ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę straszno ;) Ale wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zaproszenie. :D Mimo tych rąk na odwrót. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haloween to złooo! Żartuję:D Żyję w miejscu, gdzie haloween to kupa zabawy:) Twoje zaproszenie jest niesamowite! pomysł i wykonanie trupiczka miodzio! a to że ma ręce odwrotnie? to jeszcze bardziej haloweenowe. Strasznego przyjęcia życzę! z upiornymi gośćmi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiego masz strasznego pająka :)
    Kościotrup jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Zaproszenie rewelacyjne:)
    Kościotrup jak "żywy" hi hi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna! I ten kościotrup rewelacyjny :) Cieszę się, że wzięłaś udział w naszej zabawie na blogu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kościotrupek - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł na takie zaproszenie jest rewelacyjne ! Wspaniała kreatywność :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne i pomysłowe zaproszenie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. He, he... Kościotrup jest uroczy , jeśli o kościotrupie można się tak wyrazić:)))) Fajne zaproszenie!
    Uważam, że jeżeli istnieją różne możliwości zabawy, to należy z nich korzystać. Myślę o Halloween. Wiele osób w naszym kraju jest przeciwna, ale coraz bardziej to święto się u nas przyjmuje, a dziś w Biedronce oglądałam fajne gadżety!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...