środa, 5 października 2016

Świąteczne kartki na okrągło u Inki #9

A jak kartki na okrągło, to wiadomo gdzie, o tutaj u Inki 
W tym miesiącu, tzn - we wrześniu
tematem są media i stempel.
U mnie stempel to misiaczki wieszające światełka na choinkę.
A media są różne.
Zacznę od tła, robiła go moja córa farbkami wodnymi:)
Mamy taki układ, ja kupuję jej papiery, a ona ciapka dla mnie tła ;)
Na tło nałożyłam za pomocą gwiazdkowej maski
białe gesso. Gwiazdki posypałam brokatem.
Stempel pokolorowałam kredkami akwarelowymi, 
a potem pokryłam 3-D clear gloss finish.
Wykorzystałam jeszcze turkusowy marker 
i korektor do zrobienia "przeszyć".







Oto dzieło mojej córy :)
Zostały mi jeszcze trzy ćwiartki do wykorzystania.



Kartkę posyłam na zabawę do Inki



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

21 komentarzy:

  1. Super karteczka CI wyszła :) Współpraca z córką wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te turkusy w tle i cala kompozycja ze stemplem bardzo pomysłowa :-))) Sznurek świetnie wkomponowany :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt dała wasza współpraca, kartka jest świetna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to się nazywa kreatywność! Świetny z Was duet Tatianko a karteczka wyszła fantastycznie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tinko, piękna kartka powstała we współpracy z Córcią.
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stempel na wspólnie tworzonym tle zaistniał jako głównodowodzący w tym tandemie :) Fajna wspólna kartka, tło ciekawe i wypracowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna współpraca;) Kartka rewelacyjna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna, cudowne tło, fantastyczny stempelek, ps nic dziwnego, że Ci tak prace odchodzą skoro takiego pomocnika masz :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka wyszła Wam pięknie :)
    Rewelacyjny kolor tła!
    Ja też zaczynam współpracować z jedną z córek w temacie karteczkowym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie układy można iść! Tło to przecież podstawa! :)) Błyszcząco i całą masą mediów - śliczna kartka, w turkusie- super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudną kartkę zrobiłaś ale oczywiście powstała też dzięki tłu Twojej córki. Obie spisałyście się na medal :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tino ! Śliczna karteczka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka wyszla świetnie. A najbardziej podoba mi się twórczy wkład córki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyszło,to fajnie że córka się udziela w tym kierunku..

    OdpowiedzUsuń
  15. No mówiłam, że zdolniacha!
    Na papierze zaoszczędzisz a córa się pospełnia artystycznie i bałaganiarsko ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki układ- to jest układ. Masz jedyne w swoim rodzaju- autorskie papierki ;))
    Kartka piękna-jak zawsze u ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne tło córcia zrobiła. A karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna kartka ...super zimowy klimacik:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...