niedziela, 30 października 2016

Świąteczne kartki z Ulą #10

Miałam ambitny plan wyhaftować krzyżykami, ale jednak nie dałam rady.
A, że miałam gotową z zeszłego roku, więc ją wykorzystałam.
Przypomnę, że gwiazda jest zrobiona wg kursu Marty, z małymi przeróbkami.
 Dodałam jej trochę śniegu z brokatem :)
Tło karteczki to dzieło mojej córy, tutaj pokazana jest całość.
Karteczkę -rękawiczkę obszyłam na maszynie.
Udekorowałam tekturkami z Papelii -
które pokryłam białym gesso i posypałam brokatem.
Dodatkowo jeszcze kilka chlapań biała farbką wodną
 (to też moja córcia ciapała:)), kokardki ze sznurka, 
cekinki i nawet fioletowe krople 3D.
A żeby rękawiczka była bardziej realistyczna,
 górę owinęłam włóczką z włosami.



Kilka zbliżeń:





Na tle odbiłam poinsecję i użyłam puder do embossingu.





Kartę posyłam do









Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

32 komentarze:

  1. Świetna!!! Pierwszy raz widzę karteczkę w takim kształcie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawica jako baza kartki - świetny pomysł, prezentuje się rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kartka jest piękna! Fajny kształt wybrałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie ozdobiona rękawica :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i wykonanie :) Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna, wspaniała rękawiczka, przecudnie wszystko skomponowane <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt karteczki znakomity! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tino! Ale Super Karteczka, Śliczna i jaka oryginalna, Piękna też jest ta Gwiazda betlejemska- Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wykonałaś karteczkę , bardzo mi się podoba jej skomponowanie i to jaki efet uzyskałaś po gesso i drobinkach, rewelacja ! Buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka!
    Super forma i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca Tatianko! Jest ciekawa zarówno pod względem formy jak i kompozycji. Po prostu śliczna. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna i oryginalna karteczka, wygląda świetnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. achwycająca ta karteczka- niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudną kartkę zrobiłaś. Takie małe dzieło sztuki :).

    OdpowiedzUsuń
  15. super! śliczna oryginalna kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna i pomysłowa kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomniałaś mi właśnie o tej formie kartek.... Cudowna :) wspaniałe kolorki :) dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :)) pozdrawiam olenka_ja

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczną kartkę zrobiłyście, jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rękawiczka pierwsza klasa!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oryginalna karteczka :)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna rękawiczka...cudo zimowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest fantastyczna! tyle detali i cudna kolorystyka! I współpraca z córcią! SUPER!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna praca :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna, oryginalna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kartka, a raczej zawieszka:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KartkowegoABC.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...